Afspraak maken

Het spreekuur wordt iedere werkdag gehouden tussen 8.00 en 11.30 uur. Een afspraak maken voor het spreekuur kan via ons patiëntenportaal of telefonisch bij de assistente. Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Als het nodig is kunt u in overleg met de assistente een dubbele afspraak maken.

1. Telefonisch
Tussen 8.00 en 12.00 uur zijn wij bereikbaar voor het maken van een afspraak. Telefoonnummer: (0224) 541 335.

2. Direct in de agenda van uw huisarts
U kunt direct een afspraak maken via ons digitale patiëntenportaal. (let op, op dit moment is het alleen mogelijk om een telefonisch consult in te plannen. De huisarts neemt telefonisch contact met u op, op het door u aangegeven tijdstip)

Nog geen account bij De Digitale Patiëntenomgeving? Registreer u eerst.

3. Telefonisch spreekuur
Voor eenvoudige vragen en voor uitslagen kunt u ook gebruik maken van het telefonisch spreekuur, iedere dag tussen 13.00 en 13.30 uur.

Triage
Bij het maken van een afspraak kan de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Soms loopt een consult moeilijk en is het belangrijk om u voor te bereiden, zodat u beslagen ten ijs komt. Er zijn twee folders van het NPCP die u hierbij kunnen helpen.

folderwgbo
watvraagik

 

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat onze assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.